►Модуль 1. Ризик - орієнтований підхід. Регуляторна реформа сектору небанківських фінансових послуг
Нові вимоги.
Прозорість структури власності. Практичні рішення
Вимоги до системи управління ризиками. Новий погляд
Оцінка якості активів. Що очікувати?
Формування резервів, капіталу та його структури, вимога до обліку та звітності страховиків, зовнішнього аудиту та розкриття інформації. Остання новина.
Мінімальний розмір капіталу. Як не допустити помилку?
Спеціалізовані перестрахувальники. Всі «за» та «проти»
Єдина ліцензія. Чому?
Наглядова рада. Що робити?
Методика розрахунку резервів, і вимога до якості активів. Скільки коштуватиме?
Стрес-тестування. Що це?
Рівень ризиковості. Як знайти?
► Модуль 2. Cybersecurity в нових умовах. Практичні кейси та рекомендації
Управління безпекою та моніторинг (SIEM)
Захист Web - серверів і додатків (WAF)
Безпечний віддалений доступ
Безпечне управління серверами і робочими станціями. Захист СУБД
Наскрізна безпека (мережева безпека)
Управління проектами, оптимізації процесів, побудови інфраструктури, інформаційної безпеки, створення додатків, управління ризиками
Аудит ISO 27001
Хмарна пісочниця
Управління зберіганням безпеки даних
Єдина консоль управління
Захист периметра мережі (Firewall & UTM)
Захист робочих станцій та серверів
Захист комп'ютерів, ноутбуків, смартфонів та планшетів
Вибір нової стратегії Cybersecurity віддаленого робочого місця
Несанкціоноване підключення Інтернет-банку до рахунків клієнта і випуск пластикових карт без відома клієнта
Створення безпечної операційної моделі для відділень банків
Безпечне управління мобільними пристроями (MDM)
Багаторівнева безпека ділового листування по електронній пошті
Рішення по захисту від витоків інформації DLP
► Модуль 3. Електронна взаємодія та Paperless office. Як отримати максимальну віддачу?
Облік і управління
Запровадження інструментів дистанційної ідентифікації клієнтів та дистанційного укладення договорів з фізичними особами
Комерційна модель використання системи BankID
Використання електронного підпису, захищених носіїв та Mobile ID
Автоматизація ділових, управлінських та інших процесів
Дистанційна ідентифікація
Впровадження CRM - системи, як єдиної платформи для управління продажами, сервісами, маркетингом, документообігом, HR, програми лояльності та ін.
Досвід використання технологій BPA, CRM, ERP, BPM, EDM в фінансово-кредитних установ (Security, ПО, Маркетинг, HR, ІТ, МСБ, Фінансовий Менеджмент)
Автоматизований бухгалтерський облік
Розумні хмарні ERP-системи (Безпечність та надійність)
Підтримка ЕЦП і шифрування електронних документів
Канали взаємодії з Національним банком
Електронний документообіг та автоматизація бізнес процесів
Звітно-аналітична інформація по виконавській дисципліні
Узгодження документів на оплату
Управління бізнес процесами і електронним документообігом.
Аудит бізнес-процесів
Управління нарадами, договорами, тендерами, якістю, сервісом (Help Desk)
►Модуль 4. Екосистема цифрових платежів. Що, Ви точно не знаєте?
BankID - онлайн верифікація
E-commerce
PSD 2 і відкритий банкінг API
Безконтактний смартфон
Впровадження системи миттєвих Install платежів та переказів
Дистанційна ідентифікація
Інтернет-еквайринг
Мобільний сайт
Мультиплатформеність
Онлайн перекази
Особистий кабінет
Пандемія як поштовх до нового етапу розвитку моментальних платежів?
Платіжний шлюз
Прийом платежів
Як директива PSD 2 змінює ринок платежів.
Як підвищити рівень конверсії повторних оплат
Автоматизація обов'язкової звітності (RegTech)
Аналіз даних: управлінська звітність та аналіз, аналіз даних для сприяння збільшенню продажів, поліпшення інтерфейсу
Віддалена ідентифікація клієнтів
Генерація лідів
Необанки та Новітні платежі
►Модуль 5. Хмарні сервіси та Data Science для фінансових установ - це більше, ніж тенденція?
Масштабування Баз даних
SaaS програмні продукти, як сервіс
Обчислювальні Потужності
Географічна розподіленість ЦОДів
Керованість ресурсами (Моніторинг, Health Check, Засоби управління, що входять за замовчуванням)
Додаткові ресурси
ПО, як хмарний сервіс
Відеоконференц-зв'язок
Віртуальні робочі місця (VDI)
Big Data & AI
Мовна аналітика в режимі реального часу для колл-центрів і відділень (управління якістю консультацій)
Візуалізована платформа великих даних: управління даними
Впровадження банківських або платіжних послуг в месенджерах
Самоповчальні боти для банків, страхових компаній, інтернет-магазинів
AI & Cybersecurity
Швидке виявлення ознак шахрайської діяльності
Запобігання та виявлення шахрайства, відзначаючи незвичайні транзакції
Виявлення та відстеження незвичайної поведінки співробітників
AI та платежі онлайн
Підвищення швидкості та ефективності процесу оплати
Модуль 6. Революційна формула. Цифрове віддалене робоче місце
Ефективні рішення, при організації переведення співробітників на віддалену роботу
Запровадження інструментів дистанційної ідентифікації клієнтів та дистанційного укладення договорів з фізичними особами
Створення та налагодження віддалених робочих місць
Можливість підключення до застарілих систем, до систем на стороні споживача і SaаS системам
Діджитал та необанки
FinTech і Фінанси. Хто і як, отримує клієнта?
Сервіси онлайн-кредитування
Як зробити фінансовий сервіс максимально зручним для користувачів