
Коли клієнти переміщуються по банківському та фінансовому сайту, дзвонять в колл-центр, користуючись мобільними або інтернет сервісами, вони вивчають фінансові продукти, або послуги.
В ці моменти клієнти вирішують, чи задовольняються їх потреби, чи легко і приємно з банком та небанківською фінансовою компанією мати справу?
Так як у клієнта є більше можливостей та він більш мобільний.
Всі ці моменти і складають фактичний клієнтський досвід.
Досвід, в результаті якого клієнти хочуть мати справу тільки з цим банком та фінансовою компанією!
Для цього Банку, Небанківській фінансовій компанії необхідно використовувати цифрові технології, більш пильно вивчати клієнтів, щоб надавати фінансові послуги в потрібний момент.
Стати надійним посередником в процесі побудови взаємодії з клієнтами, бути соціально відповідальним, а також задовольнити потреби клієнтів зі зручному ефективному контролем фінансового та цифрового життя.