Національний банк України: регулювання ринку банківських та небанківських фінансових послуг - 2021
- Регуляторні акти в сфері нагляду за НФУ
- Регуляторні акти в сфері корпоративного управління
- Положення про розкриття інформації НФУ
- Оцінка фінансового стану небанківських фінансових установ
- Положення про нагляд на консолідованій основі
- Фінансові нормативи при наданні гарантій
- Система корпоративного управління НФУ
- Система управління ризиками НФУ
- Критерії оцінки ризиків та громадської можливості
- Заходи впливу
- Методика формування резервів
- Ліцензування та реєстрація
- Новації положення про структуру власності
- Можливості віддаленої ідентифікації
ЕДО, Автоматизація процесів документообігу, Управління бізнес-процесами для банків та фінансових компаній
- Використання КЕП - гарантія незмінності документів після підписання
- Вбудовування ЕДО в онлайн продукти
- Сервіс ЕДО для B2B
- Автоматизація та управління бізнес-процесами
- Автоматизація систем електронного документообігу, посилення рішень
- Автоматизація обов'язкової звітності (RegTech)
- Рішення для повної автоматизації кредитного конвеєра
- Підтримка ЕЦП та шифрування електронних документів
- Введення інструментів дистанційній ідентифікації клієнтів та дистанційного укладання договорів з фізичними особами, система BankID
- Інтеграція з іншими програмними системами (API-інтерфейс)
- Управління нарадами, договорами, тендерами, якістю, сервісом (Help Desk)
- Механізми розмежування прав доступу до документів
Дорога в хмари: як перенести бізнес в цифру, технології і сервіси
- Використання Cloud в банках та небанківських фінансових установах
- SaaS програмні продукти, як сервіс
- Віртуальні робочі місця (VDI)
- Аналітика в області ризик менеджменту та забезпечення вимог Регулятора
- Сервіси для мобільних пристроїв і сайтів
- Навчання та оцінка персоналу
- Нові банківські проекти
- Партнерські альянси
- АБС, як сервіс
- Розробка і тестування додатків
- Швидка і безпечна міграція в хмару великого обсягу даних
- Веб-додатки
- Системи зберігання даних в хмарі
- Мережеві сервіси
Забезпечення інформаційної безпеки та кіберстійкість інфраструктури банку та небанківської фінансової компанії (НФУ)
- SIEM (Security Information and Event Management)
- DLP (Data Leak Prevention)
- Побудова SOC (SECURITY OPERATION CENTER)
- Впровадження і сертифікація ISO 27001
- Віртуалізація
- Кероване виявлення загроз і реагування
- Проектування, тестування і впровадження систем ІБ
- Безпека даних / Управління доступом і користувачами
- Безпека кінцевих точок
- Безпека хмарної інфраструктури
- Тестування на проникнення
- Забезпечення безпеки програмного забезпечення
- Моніторинг та управління засобами захисту
- Комплексний захист даних всіх додатків
- Управління ризиками реалізації інформаційних загроз
- Оцінка вразливості в банківських додатках, що застосовуються для переказів грошових коштів
- Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при здійсненні переказу коштів, або інших фінансових операцій (транзакцій)
- Безпека обробки даних з використанням цифрових технологій при здійсненні переказу коштів, або інших фінансових операцій (транзакцій)
- Витік даних
- Захист мобільних (віддалених) співробітників
- Захист мережевої інфраструктури в банках та небанківських фінансових компаніях
Платформа цифрового кредитування
- Сервіси кредитування - «хочу в online»
- Інновації цифрових кредитних продуктів, через оптимізацію процесу кредитування на всіх етапах
- Розуміння поведінки клієнтів і використання нових моделей машинного навчання, для прийняття більш обґрунтованих, алгоритмічних рішень з кредитування клієнтів.
- Час до отримання готівки - тижні скорочуються до хвилин
- Збільшення показників рентабельності
- Поліпшення коефіцієнта вигоди клієнтів, які звертаються за позиками та іпотечних кредитах
- Перегрупування моделей ризику
- Аналітика даних
- Стратегічна креативність
- Top-up Loan - Додаткова позика до діючого займу
- Positive credit offer, Negative credit offer - Індивідуальне кредитна пропозиція
- Оплата через мобільний гаманець
- Скоринг по мобільному номеру
- AI-сервіс при роботі з клієнтськими фотографіями
- Нові кредитні продукти
- Присутність тільки в мобільних версіях
- Нова цільова аудиторія
- Face / Touch ID авторизація, Відеоідентифікація
- Суперкоротка анкета реєстрації з автозаповненням й автопідтягуванням
- Big Data сервіси
- Портрет клієнта
- Look - a like моделювання
- Валідація
- Heatmaps і геополітика
- Відео та аудіо аналітика
- Ефективність омні-каналів продажів. Нові тренди та технології
- Пріоритетні напрямки цифрової трансформації мікрофінансового бізнесу
Open Banking - платформи з відкритими API
- Рішення для роздрібного бізнесу
- Рішення для онлайн банкінгу
- Приклади кращих Open API порталів
- Open API - публічно доступний інтерфейс програмування додатків
- Пріоритетні напрямки для старту реалізації стратегії в області Open API
- Основні блоки екосистеми банківських API
- Використання цифрових та онлайн-каналів для користувачів
- Альтернативні способи оплати в різних каналах FinTech, та управління особистими фінансами через мобільний банкінг
- Банківські рішення для FinTech
Можливості мобільного та інтернет-банкінгу
- Кращі програми для мобільного банкінгу українських банків
- Найцікавіші «фічі», які доступні в мобільних додатках українських банків
- Розвиток функціоналу Інтернет Банку / Мобільного Банку
- Платіжні функції
- Програми лояльності та бонусні програми
- Персональні фінанси (PFM)
- Інтеграція з державними органами та замовлення / отримання послуг в ДБО
- Еко-система: платформа-хаб-маркет-Плейс (небанківські послуги в додатках / Інтернет Банк)
- Управління кеш-беком
- Управління депозитами
- Управління безпекою
Ключові зміни фінансового моніторингу для банківських та небанківських фінансових компаній і шляхи їх імплементації
- Відповідальність за належну організацію внутрішньої системи ПВК / ФТ та проведення первинного фінансового моніторингу
- Організація внутрішньої системи ПВК / ФТ
- заходи впливу
- Внутрішній аудит процесів установ пов'язаних з виконанням вимог законодавства з ПВК / ФТ
- Розробка внутрішніх нормативних документів під потреби установи з урахуванням ризик-орієнтованого підходу і специфіки діяльності окремої фінансової установи
Big Data & AI - змінюють світ фінансів, від аналітики до кібербезпеки
- Бізнес аналітика на основі Big Data
- BigData - сервіси для B2B
- Хмарні рішення & Big Data
- Таргетована комунікація
- SMS, Viber, Facebook
- Digital реклама в web / app
- Портрет клієнта
- Look - a like моделювання
- Heatmaps і геоаналітіка
- Відео та аудіо аналітика
- Оптимізація витрат (TCO)
- Міграція
- BIG DATA | сервіси захисту клієнтів
- Credit Scoring v2
- Оцінка кредитоспроможності
- Application-geocheck
- BIG DATA | транзакційний антіфрод
- BIG DATA | лідогенерація
- Залучення нових клієнтів з оплатою за покупку
- BIG DATA | хмарні аналітичні рішення
- Консолідація даних з внутрішніх Систем (CRM, ERP, Billing і т.д)
- Можливість збагачення зовнішніми даними
Дистанційна ідентифікація та верифікація за допомогою Системи Bank ID НБУ, КЕП, ДІЯ
- Види віддаленої ідентифікації та Верифікації: Системи Bank ID НБУ, КЕП, Дія
- Відео ідентифікація
- Дистанційне відкриття рахунків
- Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
Фінансова грамотність та захист прав споживачів фінансових послуг в Україні
- Підвищення рівня фінансової грамотності громадян
- Національна платформа медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга»
- Механізм захисту прав та інтересів споживачів фінансових послуг
- Підключення до цифрових каналів прийняття і розгляду скарг споживачів
- Відновлення довіри споживачів до діяльності небанківських фінансових установ
Найцікавіші «фічі», які доступні в мобільних додатках українських банків
- Інформаційні функції
- Платіжні функції
- Програми лояльності та бонусні програми
- Персональні фінанси (PFM)
- Інтеграціяс держ. органами та замовлення / отримання послуг в ДБО
- Еко-система: платформа-хаб-маркет-плейс (небанківські послуги в додатку / ІБ)
Дистанційне відкриття рахунків
- Єдина національна система електронної дистанційної ідентифікації фізичних осіб BankID Національного банку України
- Верифікація за допомогою Системи BankID НБУ
- Верифікація за допомогою КЕП
- Здійснення платежу на окремий рахунок банку
- Дистанційне зчитування клієнтом даних із чипа свого біометричного документа
- Верифікація даних з бюро кредитних історій
- Відеофіксація клієнта з використанням методу розпізнавання реальності особи