ОСТАННІ НОВИНИ

Новини Партнерів

Новини Партнерів

Ще один банк отримав право зберігати запаси готівки Нацбанку

Акціонерне товариство “Перший Український Міжнародний Банк” (АТ “ПУМБ”) стало четвертим банком, який зможе здійснювати операції із запасами готівки Національного банку України, а також забезпечуватиме банки в регіонах готівкою та прийматиме від них її надлишки та зношені банкноти.

Tags:
Андрій Камінський: українці не до кінця розуміють значущість своєї кредитної історії

На початку вересня в Києві пройшла міжнародна конференція «БАНКИРЪ – ПОДОРОЖ У ЦИФРОВІ ЗМІНИ», присвячена цифровим рішенням у сфері фінансових послуг. Одним з її доповідачів був Директор з розвитку бізнесу Міжнародного бюро кредитних історій, доктор економічних наук Андрій Камінський. Експерт, якого організатори нагородили почесним дипломом як «Лідера в сфері технологій ризик-менеджменту кредитування онлайн», розповів Finance.ua про тонкощі ринку онлайн-кредитування в наші дні.

Знаємо багато, але BigData допомагає зберігати анонімність клієнтів - представник Київстар

BigData при взаємодії з мобільними сервісами може стати зручним інструментом для підвищення ефективності просування платіжних інструментів та банківських додатків.

Про це на PayTech2019 розповів Андрій Железняк, начальник департаменту впровадження аналітичних продуктів і сервісів компанії Київстар.

«Телеком переживає величезну трансформацію. Якщо раніше, ще 10 років тому, телефон асоціювався з обладнанням, яке забезпечує тільки зв’язок, то зараз це набагато більше. На сьогодні в нашому оферингу є різні сервіси. Наступним нашим рішенням є інтегровані ентерпрайз рішення», – заявив він.

Железняк зазначив, що в телефоні кожного користувача є цінна інформація, на основі якої можна приймати важливі для бізнесу рішення. Таким чином з’являється можливість направляти аудиторію компанії в правильний час і в правильне русло.
«З купівлею картки, завдяки аналітиці, ми знаємо дуже багато про клієнта. При цьому зберігається анонімність понад 96% наших клієнтів», – повідомив він.

Це все відбувається завдяки сотні моделей BigData, які на кожному етапі життя клієнта допомагають утримувати його з компанією, пропонувати йому те, що потрібно. Така політика не лише дозволяє збільшити ефективність в роботі з клієнтами, але і оцифровується в грошах бізнесу.

Сервіс вже надає послуги клієнтам різних ринків, серед яких банки, страхування, державний сектор, електронна комерція, розваги, автозаправні станції, агрохолдинги та фармацевтика.

Для банків і мікрофінансових організацій моделі BigData надають такі продукти: скоринг клієнтів, антифрод скоринг, кредитний скоринг, транзакційний скоринг, складання портрета клієнта, надання look-alike аудиторії, таргетована комунікація, геотаргетинг в реальному часі.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ccloan
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ideabank
Image
Image
Image
Image
vchasno
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
raritet
Image
Image
Image
Міжнародне бюро кредитних історій
Image
Image
Image
Image
Image
Image

2020 - Міжнародний Фінансовий Клуб «БАНКИРЪ»

Згода на обробку персональних даних
Дана реєстрація - згода може бути відкликана, шляхом подання відповідного на електронну адресу, заявою!