ОСТАННІ НОВИНИ

Online журнал «БАНКИРЪ»

Заряна Ківак, IBOX Bank: Ми постійно розширюємо можливості для своїх клієнтів

Рейтинг користувача: 5 / 5

Активна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зіркаАктивна зірка
 

28 жовтня пройшла урочиста церемонія нагородження лауреатів Всеукраїнського конкурсу «Банк року-2020» під егідою міжнародного фінансового клубу «БАНКИРЪ». Український комерційний банк IBOX Bank став володарем номінації «Кращий транзакційний банк» 2020.

Про шляхи до визнання та успіху банку на ринку, як і про нові можливості для розвитку та новаторські клієнтські рішення в умовах пандемії ми поговорили з виконуючою обов’язки голови правління IBOX Bank Заряною Ківак.

Що стало запорукою успіху банку в номінації, в якій ви стали кращими? Що було зроблено? Які у вас є конкурентні переваги?

Заряна Ківак: Запорука успіху – в першу чергу в реалізації нової стратегії банку, в якій був обраний курс на транзакційний банк. Це визначає наші подальші дії і каже, були вони успішні чи ні.

Транзакційний бізнес, різнобічне обслуговування грошових потоків фізичних осіб – давно стало специфікою і одним з провідних напрямків IBOX банку. Ми постійно розширюємо можливості для своїх клієнтів.

У травні 2020 року ми стали принципальним членом МПС MasterCard, активно обслуговуємо карти VISA. Ведемо велику роботу в напрямку розвитку інтернет-еквайрингу, який потрібен ринку, вигідний для мерчанта і зручний для покупця. Найближчим часом «вийде в світ» сучасний застосунок Банку.

У ньому будуть зосереджені всі інноваційні інструменти віддаленого обслуговування клієнта, а також кращі практики налаштувань користувацького інтерфейсу і максимально швидкий та зручний доступ до усіх фінансових продуктів Банку.

Ми налагодили успішну роботу зі стратегічними партнерами Банку, включаючи Vodafone Україна, Київстар та Lifecell, а також з лідерами платіжного ринку: EasySoft, Sistema, City24, iBox і LeoGaming. Довгострокове співробітництво на взаємовигідних умовах по успішних проектах – наш головний успіх, який ми плануємо розвивати надалі.

Назвіть вектор роботи, в якому ви б хотіли стати кращими в наступному році? Які на нього плани в цілому?

Заряна Ківак: Ми хочемо і далі розвиватися як транзакційний банк, виконуючи нашу стратегію. Зовсім скоро ми запустимо свій еквайринг, тому наші можливості по роботі з партнерами виростуть. На підході також альфа-версія мобільного застосунку. Крім того, ми будемо посилювати співпрацю з термінальними мережами.

Як вам вдалося мобілізувати роботу команди в період пандемії, щоб досягти результатів?

Заряна Ківак: Бізнес – в тому числі і банки – не мали вибору: або мобілізуватися, або припинити діяльність. На щастя, процеси розвитку віддаленої роботи та діджиталізації проходили б в IBOX Bank незалежно від пандемії.

В цілому, сьогодні «віддалений режим роботи» – це не радикальний крок. Наш Банк легко перейшов на такий формат роботи. Ми не один рік вибудовували культуру і процеси таким чином, щоб співробітники Банку, перебуваючи більшу частину часу в роз’їздах (на зустрічах з клієнтами, на інспекціях, на самих заходах) могли продовжувати працювати «в полі» без найменшого зниження ефективності. Більша частина відповідних технічних можливостей для віддаленої роботи у нас вже була.

Досвід останніх місяців показав, що ряд позицій можуть не вимагати постійної присутності на робочому місці, і ми вже розглядаємо організацію частково віддаленої роботи, якщо у співробітників буде таке бажання. Оскільки вихід в офлайн буде плавний, хвилеподібний, то виявляться патерни, які дозволять відрегулювати нові практики.

Найчастіше онлайн-інструменти працюють навіть ефективніше, ніж оффлайн. Завдяки пандемії ми переконалися, що певні завдання не просто можна, а потрібно виводити на віддалений формат – це підвищує ефективність.

Крім того, коронакриза стала тим необхідним драйвером бізнесу для того, щоб почати працювати максимально інтенсивно, а не просто йти по наміченому плану. В якійсь мірі це було корисно і для партнерів, і для Айбокс Банку: ефективність зросла, а результати говорять самі за себе.

Як ви оціните 2020 рік у контексті українського фінсектора? Чому він навчив?

Заряна Ківак: Складнощі, що дають можливості. 2020 рік навчив нас, що до будь-якої проблеми є нестандартний підхід, потрібно лише мислити достатньо широко. Але цей рік не унікальний, а коронавірус не зникне 1 січня 2021 року. Пандемія навчила нас гнучкості мислення та швидкій реакції на зміни. А це корисна навичка.

Яких сервісів/технологій бракує українському фінтеху? Де його зони розвитку?

Заряна Ківак: Зараз дуже багато «шуму» і розмов навколо необанків: ситуація на ринку, з одного боку, поставила традиційні банки перед фактом змін. З іншого ж – дала можливість навіть невеликому банку швидко та ефективно працювати з великою кількістю клієнтів. Від базового фінансового менеджменту до просунутого функціоналу – таким буде наш шлях розвитку.

Якщо говорити про більш «приземлені» речі, то, я б відзначила відкриту можливість отримувати нових клієнтів для Банку прямо в онлайні, не виходячи з дому, «зустрівшись» з ним на просторах інтернету. Це абсолютно новий виток в українському банкінгу, широкі можливості для клієнтів та їх обслуговування.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ccloan
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
ideabank
Image
Image
Image
Image
vchasno
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

2020 - Міжнародний Фінансовий Клуб «БАНКИРЪ»

Згода на обробку персональних даних
Дана реєстрація - згода може бути відкликана, шляхом подання відповідного на електронну адресу, заявою!